Vårt team

Vår terapihund i trening
Happy er en cavapoo (blanding av cavalier king Charles spaniel og puddel) på 2 år. Hun er med Utafor Boksen i det meste av det vi gjør. Hun skaper god stemning og er lett å «snakke» og leke med hvis det er vanskelig å være sosial, eller man trenger en hyggelig pause. Happy får masse god øvelse mens hun blir stor nok til å ta en ordentlig utdanning som terapihund!

Terapihunden Happy

Initiativtaker og daglig leder
May Britt har det administrative og økonomiske ansvaret, og leder utviklingen av foreningen. Hun har et særlig blikk for utfordringer i kommunen knyttet til oversikt og kjennskap til de ulike tjenestene. Hun brenner for å skape felles plattformer som både gir bedre tilbud og samtidig bidrar til at innbyggere ikke blir «kasteballer» i systemet. May Britt bidrar til å utvikle medvirkningsarbeid og samskaping på ulike nivå både i NAV og Nordre Follo kommune.

May Britt Revlin

Prosjektleder og innovatør
Cecilia leder utviklingen av foreningen sammen med May Britt. Hun har stadig nye og kreative måter å analysere og løse utfordringer på. Cecilia er selve personifiseringen av å tenke utenfor boksen! Hun er full av idéer og forslag, og bidrar både på digitale plattformer, inn i samarbeidet med NAV og kommune, og praktisk i prosjektene våre. Cecilia er tydelig, konkret og direkte, og en viktig pådriver til en kommunikasjon hvor alle kan føle seg inkludert.

Cecilia Sletmoe

Innovatør og initiativtaker
Med bakgrunn fra finans, eiendom og drift av eget firma, har Ole-Petter en solid erfaring med utvikling og framdrift. I tillegg vet han hva som er lønnsomme prioriteringer. Han har særskilte egenskaper når det gjelder å bygge nettverk og relasjoner. Hans allsidige arbeidserfaring gjør at han har kjennskap til varierte bransjer og samfunnslag. Med sine språk- og kulturkunnskaper, bidrar han til god kontakt og forståelse i møtet mellom alle typer mennesker.

Ole-Petter Lindegaard

Karriereveileder og nettverker
Mirjana har lang og variert erfaring med både reiseliv og karriereveiledning. Dessuten kjenner hun utdanningssystemet vårt ut og inn. Hun bidrar både med viktig nettverk og utvikling av digitale plattformer og support. Mirjana er god til å koble relevante instanser og mennesker sammen, og sørger for fremdrift og gode synergieffekter. Som flerkulturell bringer hun inn en viktig dimensjon, kompetanse og erfaring, som øker kvaliteten og kreativiteten i arbeidet vårt.

Mirjana Hodnekvam

Arbeidsleder og kursholder
Mathias har vært med på å bygge opp både prosjekter og innhold. Han har naturlige lederegenskaper, samtidig som han inkluderer og gir plass til den enkelte. Mathias skaper naturlig tillit og trygghet, og får folk til å slappe av. Han har en egen evne til empati og omsorg for andre, og får ofte rollen som brobygger og «oversetter», særlig mellom enkeltmennesker og systemet. Mathias bidrar både med praktisk kompetanse, medvirkning, opplæring og som kursholder.

Mathias Nicolai Simensen

Kulturbygger og arbeidsleder
Magnus har vært med å bygge kultur og identitet i prosjektene sammen med Mathias. Han har en arbeidskapasitet og moral som er til inspirasjon for mennesker rundt ham, og tilfører prosjektene snekker-kompetanse og et godt håndverker-blikk. Magnus er både åpen og ærlig og bidrar med å skape et miljø hvor det er lett å være åpen med hverandre og dele erfaringer.

Magnus Refsnes

Fellesskaper og nettverker
Ida brenner for å samle folk og skape arenaer hvor flere ønsker å være med! Hun jobber for medvirkning og involvering av innbyggere og for å få kommunen til å tenke nytt og annerledes. Ida er opptatt av miljø og bærekraft, og har mange innspill og ideer til grønne tiltak og prosjekter. Hun bidrar med å knytte bånd mellom frivillig sektor, offentlig etat og innbyggere. Ida jobber med å legge til rette for initiativ fra mennesker som har gode ideer og tanker.

Ida Skjerve

Samskaper og utvikler
Helle brenner for mennesker og møtet mellom dem. Hun er god til å skape relasjoner og å koble gode krefter sammen. Helle bidrar med å finne gode samarbeidspartnere og fremme foreningen i nærmiljøet. Hun er opptatt av medvirkning og involvering av de som skal motta tjenester i kommunen, og jobber aktivt med å utvikle nye måter å ivareta dette på. En flatere struktur, og mer nærhet mellom innbyggere og kommune er viktige mål for henne.

Helle Rødahl